Masih Mampukah aku menunggu lagi….

DS Anwar bila nak tukar kerajaan?

Aku antara letih menanti, tapi semangat masih ada.Maklumlah kalau nak harap kan UMNO terus memerintah, mampus …Bukan dia ambil berat pasal rakyat pun.Dari dulu cakap nya semua serupa. Maklumlah dari acuan yang sama.

Tapi kalau acuan sama dari dulu, hasilnya berkeladak. Bukannya sedap tapi bercampur dengan macam macam jenis bakteria dan sekarang UMNO melahirkan pemimpin yang nampak sedap tapi banyak rosaknya.Dari 16 September tu hari lagi, semangat kita bukan main hebat lagi. Kawan kawan dari Pakatan rakyat pun bukan main girang. Suruh turun padang, kita terjun turun. Suruh mengesot ke sungai, kitorang melompat ke sungai.

Begitu lah semangatnya rakyat.Tapi dari hari ke hari, semangat pemimpin semangat luntur. Nak cari penyokong yang kuat tapi semua dah kendur.Wahai Dato Seri,Kalau benar bagai di kata, mari kita runtuhkan kota.Kita bina satu kerajaan baruRakyat sudah tak sanggup menunggu.Bila lagi ? !!!!Ubah sebelum Najib ambil takhta. Rakyat tak sanggup berhadapan dengan 2 PM serentak ini untuk merosakkan lagi negara. Semua hina nya kita tahu, semua buruk nya pun kita dah tahu.

Nak tunggu negara rosak baru kita nak berjuang?Tak perlu tunggu kerana kita dah tak sabar !!

Zulkaria Ali

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: